מסחר מקוון

המציאות הטכנולוגית מחייבת את העסקים לאפשר רכש מקוון במקביל לחנויות ולרשתות הפיזיות. התחזיות מעידות כי בעתיד חנויות ייחשבו לנוסטלגיה ומרבית הסחר ינוהל באופן מקוון

מסחר מקוון

המציאות הטכנולוגית מחייבת את העסקים לאפשר רכש מקוון במקביל לחנויות ולרשתות הפיזיות. התחזיות מעידות כי בעתיד חנויות ייחשבו לנוסטלגיה ומרבית הסחר ינוהל באופן מקוון

אינטראקציה אנושיתגם באינטרנט

המציאות הטכנולוגית מחייבת את העסקים לאפשר רכש מקוון במקביל לחנויות ולרשתות הפיזיות. התחזיות מעידות כי בעתיד חנויות ייחשבו לנוסטלגיה ומרבית הסחר ינוהל באופן מקוון. כלכלת הקורונה החישה באופן מובהק את הרגלי הצריכה המקוונת. רשתות ענק סוגרות אלפי סניפים ועוברות לאונליין. ספקיות מותגים וחברות קמעונאיות החלו לשווק ישירות לצרכן מבלי לעבור את התיווך של הסופרים

צרכנות מונעת מהצורך למימוש עצמי, זהות עצמית וקשר עם הסביבה. חווית קניה מבוססת על ערכים, רצונות, זהות אישית, דמוגרפיה, מגדר, אתניות, גיל ועוד. הדינמיקה המסורתית פיתחה שיטות רבות לגבי צריכה – הסחה, גירוי חושי, סיפוק עצמי, חוויה, אינטראקציה, הנאה ממיקוח. לכאורה כל אלה הם חסמים עבור הסחר המקוון, חנות אטרקטיבית ככל שתהיה מתקשה ליצור חוויית 360 מעלות בדומה לחנות פיזית

HAPPY TECH

נאמנות ואסטרטגיה לערכי המותג

הפי טק מתמחה במסחר מקוון. חנות מקוונת יכולה להעניק חוויה מושלמת ולרוב איכותית יותר מחנות רגילה. הבחירה בחנות המקוונת אינה מבוססת על קניית המוצר הטוב ביותר אלא תלויה בעצם ההנאה מקניית חוויה. פיתוח חכם מאפשר לחנות המקוונת להתאים באופן אישי את המוצר ללקוח לפי מידותיו וצרכיו ועם זאת לאפשר לו לחוש כי פרטיותו אינה מופרת. פיתוח נכון יודע לתת מענה ויזואלי ודיגיטלי לתחושות, לתגובות ההתנהגותיות והקוגניטיביות של הצרכן. חנות חכמה תסייע באפיון קהל היעד, מניעיו, כללי הצריכה ותציע לו את המוצרים או השירותים הרלוונטיים אליו ומכאן שהחוויה תהפוך לאישית ומותאמת. נדרשת חשיבה לעומק על השפה עיצובית, נאמנות לערכי המותג, מסרים סמויים ובעיקר יצירת אווירה שתשפיע על כלל החושים למרות חציצתו של המסך. סחר מקוון הוא הכרח לכל עסק אך נדרשת אסטרטגיה מדויקת המאפשרת חנות מקוונת ייחודית וחווית קניה אישית.